Uitgerekend in het historisch meeste slechte seizoen van NAC ooit, heeft CM&P Zuidwest-Nederland besloten om sponsor te worden en dus toe te treden tot de businessclub van NAC. Niet reeds aan het begin van het seizoen toen iedereen er nog van overtuigd was dat NAC zich dit jaar makkelijk zou handhaven, maar halverwege het seizoen toen zelfs menig niet-kenner al aan zag komen dat het dit seizoen wel eens slecht af zou kunnen lopen.
Waarom toch instappen?
CM&P Zuidwest-Nederland heeft kantoren in Hulst, Bergen op Zoom en Breda. Een bedrijf dat een kantoor heeft in Breda en twee voetballiefhebbers als eigenaren, kan simpelweg niet om de lokale voetbaltrots heen. Een verschrikkelijk slecht seizoen doet daar niets aan af! Thijs van der Molen zingt immers niet voor niets “de wereld zal toch niet vergaan zolang de liefde blijft bestaan
ja, liefde voor ons eigen N.A.C….”
Er is echter nog een goede reden. De Business Club van NAC telt bijna 600 leden. Dit betreft veelal regionaal gevestigde MKB Bedrijven die NAC door dik en dun steunen. In ruil voor hun (financiële) bijdrage, worden er door het commercieel management van de Businessclub o.l.v. Eric Matijsen met grote regelmaat allerlei activiteiten georganiseerd. Het aanbod varieert hierbij van bedrijfsbezoeken, lezingen door inspirerende sprekers, ontbijtbijeenkomsten waarin gepitched kan worden tot een hele gezellige en entertainende dinnershow in de Avenue. De rode draad is echter in alle gevallen om de sponsoren de kans te bieden met elkaar in contact te komen en iets voor elkaar te kunnen betekenen.
Ondernemers succesvol(ler) maken!
Deze gedachte sluit naadloos aan bij de missie van CM&P. Door ondernemers te adviseren en ondersteunen op het gebied van strategie (ondernemersplannen / verdienmodellen), bedrijfsoverdracht en bedrijfsfinancieringen geven wij invulling aan onze missie. Uit ervaring weten we dat juist MKB ondernemers onze gestructureerde en praktische aanpak met kennis van zaken erg waarderen. We maken ondernemers echter ook succesvoller door ons netwerk open te stellen en onze relaties in contact te brengen met andere ondernemers en bedrijven waar we bekend mee zijn. Soms betreft dat specialisten op een heel specifiek gebied, een andere keer bedrijven die toegevoegde waarde leveren door middel van een efficiënt productie- of logistiek proces. Het uitgangspunt is in alle gevallen dat onze klant er beter van moet worden. Daarbij is er niets mis met het feit dat ook de andere partij voordeel heeft van de samenwerking. Het is precies deze manier van denken en werken die we in ons eerste half jaar als lid van NAC Businessclub ervaren.
Nieuw seizoen, nieuwe kansen…
Hoewel we uiteraard hopen dat het voetbal komend seizoen weer beter en succesvoller zal zijn, heeft de degradatie geen seconde een rol gespeeld bij onze beslissing om NAC komend seizoen te blijven steunen en gewoon weer iedere twee weken op de tribune te zitten. En laten we eerlijk zijn, vrijdagavond is helemaal geen vervelende avond voor een leuke pot voetbal en een gezellig drankje na afloop. We hopen dan ook dat we weer veel leuke mensen ontmoeten, waarmee we zowel kunnen genieten van de wedstrijd als ook (nieuwe) constructieve contacten mee op kunnen bouwen.
Meer informatie
Wil je meer weten over Claassen, Moolenbeek & Partners? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Met onze landelijke dekking is er altijd wel een expert in de buurt. Zoek hier een vestiging bij jou in de buurt.
Over de auteur Roeland Verbeet heeft veel expertise op het gebied van strategie. Daarnaast heeft hij dankzij zijn werkervaring een groot netwerk binnen de bancaire sector. Heb je interesse in wat hij voor jou kan betekenen en wil je een vrijblijvend gesprek? Neem dan contact met Roeland Verbeet op.